85Nm kroutícího momentu motoru BOSCH Performance CX 2020
Přesně rok po představení modelové řady Performance Line CX 2020 společnost Bosch vydala novou aktualizaci motoru. Podle výrobce tato nejnovější aktualizace umožňuje přizpůsobit chování motoru konkrétněji jeho příslušné oblasti použití. Poskytují optimalizovanou dynamiku jízdy tam, kde jsou použity. Proto by měl být výkonnější, zejména při šlapání nízkou kadencí. Špičkový výkon a maximální podpora 340% v režimech Turbo a eMTB však zůstávají nezměněny. Zvýšený točivý moment by měl výrazně ovlivnit vlastnosti při nízkých kadencích.
Hlavním cílem nové aktualizace bylo zdokonalení režimu eMTB.
Bosch vyladil svůj progresivní režim ještě jemněji a upravil jej speciálně pro jízdu na trailech, aby zajistil ještě progresivnější dodávku energie, lepší modulaci a rychlejší odezvu.
Podle společnosti Bosch by aktualizace neměla ovlivnit dojezd ani opotřebení motoru, protože maximální točivý moment 85 Nm používá pouze po krátkou dobu.
Cítíte dalších 10 Nm aktualizace softwaru Bosch?
Pokud doufáte, že touto aktualizací bude váš motor ještě mnohem silnější, budete zklamáni. I když aktualizace zvyšuje točivý moment, tak si ve většině situací jízdy ani nevšimnete rozdílu, protože jak maximální podpora 340%, tak maximální výkon zůstávají nezměněny. Rozdílu mezi „starým“ a „novým“ softwarem si všimnete pouze při šlapání v nízkých kadencích (pod 70 ot/min). Na trailu to však nabízí ohromné výhody, zvláště pak na krátkých stoupáních a při akceleraci ze zatáčky. V těchto případech aktualizovaný motor reaguje o poznání rychleji a s větší dynamikou.
Číst další články